Stress-måndagar

Det är vad de är, här finna inte vanliga lugna måndagar för mig.
Sov fööööör länge idag = att jag inte kommer hinna fara och arbeta lite markarbete med muni idag :(
Men imorgon kommer Malin och skor honom, kl. 9, tidigt för mig! ;)
Men muni behöver verkligen nya skor!
Pappa ska fara och köpa skor idag och sedan ta ut pengar till skoningen :)
Men annars idag så är det golfträning kl. 15.00-16.30 sedan ska jag äta där och så går jag ut 17.20 på tjejtour och är inne ungefär 19 nått? beroende på hur länge de tar... kl. 20.00 ska jag vara på sportkila då jag har fotbollsträning, med korplaget, de är skit kul att spela korpen.
men nu ska jag börja göra i ordning mig
ha de

Kommentarer
Postat av: linn

fin blogg! följa varann via bloglovin? :)

2011-06-27 @ 15:36:43
URL: http://satsandeponnyryttaare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0