sola och bada

Det får bli så idag, vill ha lite färg på kroppen. Fick knappt nån färg alls igår när jag var ut och spela i shorts, senast jag spelade i shorts så brände jag baksidorna av benen, fyyy f*n vad det gjorde ont. Kunde knappt gå :S
Ikväll är det fotbollsmatch, taggar som tusan. Ska möte "systembolaget" vilka är de? Hört att de är bra och dåliga. Vunnit med 12-0 mot de vi förlora mot med 8-1? Och sedan vunnit bara med 1-0 mot ett lag som inte alls är nå bra?
De är ett mysterium.
Lajm taktik är att köra HÅRT! ;)
Men jag är lite rädd att vara på högerkanten nu hahaa! ;)
speciellt där all publik sitter, hade ont fortfarande efter nån vecka! ><
De som inte vet så gick det till såhär, det var vår första match. Vi förlorade med 8-1 mot ett lag där typ alla spelar i IFK dam lag! FUN! *host host*
Men vi var stolta att göra först målet ;) men de blev skit sura, Vår målskytte Janina gjorde målet. Men som sagt vi kör hårt speciellt vissa av oss, de ända vi hörde från de andra laget var typ "Fitta, Fittans fitta, Idiot,"...?
Men när vår målvakt sku skjuta ut bollen så såg hon att jag var fri, bollen sku ha kommit precis vid linjen så jag tänkte att jag hoppar upp och tar ner den, men när jag hoppar upp kommer en annan tjej från de andra laget och tacklar ut mig med all kraft och jag flyyyyyyyger som den lilla vante jag är... och landar rakt in i publiken. Och mer specifikt så landar jag på 3 killar, men måst säga att jag landade mjukt! ;) men ändå så landade jag på armen och fick skit ont i den. Sen var jag förbannad resten av matchen så jag tror att vissa i de andra laget fick lite ont....hoppas näst intill på de eftersom jag inte kunna ta ordentligt tygeltag pga min arm! De var ju vänsta armen som jag landa på och där efter så kunna jag inte lyfta nått med den, asså de gjorde skit ont, som om det sku ha hänt nått med nån muskel eller nått?
Men det var de som hände.... inte kul alls! :S
Men nu ska jag gå ut och sola hade jag tänkt mig, och slappa lite till 3 eller så? då mamma kommer och fotograferar mig och Muni lite<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0