Muni i profil

Muni som står och tjockar sig i hagen, jajaa blev inget bloggande igår hade fullt upp hela tiden och sen till kväller orkade jag inte. Va och red Muni igår, han kändes riktigt bra. Red en lång lång lång tur på honom,ända till lillfadervik. Det gillade han skarpt. Han kunde knappt ta det lugnt på vägen dit eller hem. Öronen spetsade framåt hela tiden. Försöker få tag på Malin, hon skulle verkligen behöva komma och sko Muni snarast! Imorgon ska jag fara till stan och köpa 4 nya fina skor åt honom. Och så ska jag köpa flugspray och ta ut pengar till skoning. Och om jag har råd så ska jag kolla om de finns nå snygga jodhpur ridbyxor på mikis.
Så det kommer bli dyrt imorgon hähää^^
Tur att pappa kommer med (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0