Muni 18 januari 2011

Hahaa den här dagen kommer jag ihåg, hade sjukt svårt att få fast honom, han villa verkligen busa och retas med mig, då jag fick gå i snö som näst intill gick upp till midjan på mig vid vissa ställen, och han skena fram och tillbaka och gjorde massor av bocksprång och mini stegringar haha x3
Såhär började jag alltid före jag hoppade upp, nu har jag varit ganska lat med det hehee^^
Det tog ett litet tag innan jag fick gå och göra sådär med honom, han gillade de inte och fattade inte vad han skulle göra, så det blev lite problem ibland. Men Sen när han fattade så har det alltid gått super (y) :)
Han är ganska "finkänslig" om man kan säga så? ;) Man får INTE gå på hans vänster sida, eller den som håller i honom får inte vara på den sidan, för då är nått fel enligt honom, och han har juh typ rätt :)
Men de jag alltid försöker göra före jag hoppar upp är att "kyssa stigbyglen", och sedan gör jag det även när jag sitter på honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0