Jobb snart

Okej jag känner mig sjukt trött, vaknade av mobilen som ringde 8.15 och tänkte att jag sku på jobb till 9.30, men sen kom jag på att jag sku på jobb först till 13.00, men sen vaknade jag IGEN till klockan 10.00 och tänkte desamma, jag som inte fattat det änn? jag ska inte på jobb förrän till 13!
Men jajaa nu ska jag käka lite före och sedan ska jag på jobb, kommer va på jobb till 20.00 ikväll åtminstånde! Beroende på hur mycket folk det är där, jag hoppas på att det inte är mycket folk hähää^^
Men jag har annars inte planerat nått speciellt på midsommar, hade tänkt fara in till stan till lotsberget, men kommer inte dit på nå vis, så jag får stanna hemma istället, orkar inte köra moppe dit. JOBBIGT! ;)
Och jag hinner tyvärr inte rida Muni idag, kanske far dit och säger "hej", eftersom han fick igår börja gå med hans flickor igen, de har måsta stå skillt i nån vecka eftersom de har varit så brunstiga och han så hingstig, inte bra inte bra, men nu har jag iaf fått upp motivationen och rida långa sträckor och arbetae extra mycket med honom. Tänkte rida nån dag ganska långt till norra bommarsund, eftersom den grusvägen är 7km? jag red kanske 2km av den vägen, men mycket fart igår utan att han blev svettig? Och då höll jag på flytta honom en massa åxå. Men det bästa var nog att han kändes så underbar att rida, kändes som en klocka :)<3
Men bjuder på en av mina favorit artiser Usher

Kommentarer
Postat av: Ema

GIllar bloggen!!!



Följ mig gärna via bloglovn, har precis bytt till devote så håll dig uppdaterad

2011-06-24 @ 17:28:07
URL: http://anarmyofmyown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0