Horze 30% REA!

Skall beställas hem
Horze Elite ridbyxor m/ knäförstärkning, damHorze Active ridbyxor m/ knäförstärkning, dam
Shifter jacka 2-in-1, unisex
Detta ska beställas hem imorgon DIREKT! Behöver nya ridbyxor, och en ridjacka skulle inte sitta helt fel! ;)
+ dessa
Argyle-knästrumporArgyle-knästrumporArgyle-knästrumpor
Men ska fara och köpa ett par isis-ridbyxor nån dag, då jag far till stan! Behöver nya då mina andra är för små :(
Nån som annars har till salu? ;)
kär i dessa:
Termo jodhpurbyxor, dam
Tycker de är supersnyggt när de är olika färger! :)
Visst helfärgade går åå bra för "vanliga" ridbyxor, men om det är lixom isis-ridbyxor då ska det vara olika färger! fast i samma nyans ändå!
Här är ett par liknande jag har:
Dessa är från hööks, men jag köpte mina från en butik från Åland, men de är från Jacson från början, total kär i dem! Synd att de börjar bli för små, jag betalade 32€ för dem, dessa kostar 699:- på hööks, så jag känner att jag inte vill betala det priset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0