Hoppas på fint väder!

Imorgon tänkte jag sticka till travbanan och kolla på kursen för magnus skulason, kommer bli super! ^^
Synd att jag missa dagens kurs, jobbade ju tyvärr! :/
Sku gärna ha sett när Magnus red allas hästar! Det sku verkligen vara kul
Men imorgon kommer kameran med till kursen, och jag hoppas verkligen på fint väder^^
Och imorgon ska jag även rida Muni, busa med honom i skogen eller nått, han har varit riktigt rolig att rida de senaste dagarna, och så ska jag få hälsa på "mosters gull" :)
får bli en gammmmmmal bild på nyfikna Austri :)<3
Han var så himla rolig måst jag lägga till, kommer ihåg att jag fick rida honom sjukt ofta, på varje lektion näst intill? Och jag skyndade till stallet extra tidigt för att jag sku få hämta honom i hagen! ;)
Såhär såg en av de hagarna ut. De gröna är där hästarna stod! :)
och den blåa är jag och matilda, fanny, nån mer?
Och jag ropade på Austri och han kommer travande imot en, medans de andra bara skrittar och hlekkur stannade kvar, och sedan gick han riktigt långsamt fram till oss hahaa! ^^ Men guuud de var så sött när han verkligen kom travande fram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0