Häst till salu någon?

Jaa, ikväll hade jag inte gråtit om någon faktiskt kommit och köpt Hausti... Han var en RIKTIGT bråkstake! Eller, han var otroligt upp i varv... Han ville inte stå stilla ALLS, han måste vara först och snabbast och så stod han i en evighet och fjollade sig vid ett dike.
Han tog sig även friheten att springa lite själv i slutet av ridturen, jag töltade upp för en backe och stannade för att hoppa av eftersom de andra som var bakom mig skulle galoppera upp för backen, jag tänkte att det var bäst att jag stod på marken med honom så att han inte skulle sticka. Men han kunde uppenbarligen sticka ändå! Det tog inte många röda innan han var 100 meter bort, då stannade han ett par sekunder, höll på att vända sig mot mig bara för att sedan sticka iväg igen. Jag bev ju JÄTTE orolig när han stack iväg med tyglarna HÄNGANDES! :s
Han hade stigit igenom tygeln med ett framben faktiskt... :/ Men som tur var så blev han stoppad av en snäll tant som kom i sin bil, som hppade ur bilen och gick fram till honom, då kunde jag fånga honom!
DUMMA HÄST! Hahah... Tur att inget hände, annars hade jag dött! :(
Älskade häst ♥
Det har börjat spänna lite med första hålet runt "lilla" magen...


Haustis bekväma sadel :)

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Lisa

den där sadeln såg faktist riktigt skön ut! :)

2011-06-22 @ 21:30:15
URL: http://aaasil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0