Goderkvällen

Uppdateringen sög verkligen idag, tänker dock inte lika mycket på bloggen när det börjar bli sommar med fint väder och så... Man vill ju vara ute för det mesta! Och Jenny har ju haft fullt upp idag vad det verkar, så jag försåt att hon inte hunnit uppdatera mycket!
Min dag i korta drag:
-Skola, vandrade hela dagen, JOBBIGT
-Gola och Liam, mys och rykt stund med dem :) ♥
-Hemma och ta det lugnt
-Cykla till Anna och sedan cykla hem

Riktigt chilligt! Jag tog mentalt sommarlov redan förra veckan, hahah! Men nu på onsdag så får ju vi små pluttar i grundskolorna sommarlov på riktigt! Skönt!
Nåja, nu ska jag inte flumma på här mera, bjuder på en bild som jag faktisk är riktigt nöjd med och sedan blir det sängen...
Natti natti! Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0