Fölis

Fölisen på Midgård, Tove e borta tills på måndag så hon har bett andra här i byn kolla upp de andra stona att de inte ska föla inatt och de kollar de alltså varje kväll, så jag fick komma med dem in i hagen och fottta söta fölisen! ^^
e. Freyr från Midgård
u. Brá fra Thverholtum
Asså de där fölet är super söt!!! :)
Nu är det bara att vänta tills nästa fölisar som kommer, 3 st till ska komma hos tove och alla är efter *trummvirvel* BYR FRÅN MIDGÅRD
Byr_tolt.jpg
Vad tror ni det blir för färjer på de fölen?
mammorna är:
Fux, Svart,brunblack
jag tror att efter fuxen att de blir brun, eller brunskäck
jag tror att efter Svarta stoet att de blir svartskäck eller svart
jag tror att efter Brunblacka att de blir någon sorts blackfärg, och kanske skäck?
Väntar med spänning! :D
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA BILDERNA! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0