...

Okej hinner inte blogga nått alls idag nästan! Ska på jobb till kl. 13.00 och jobbar till 20.00, sedan blir det fotbollsträning om jag klarar av det? Råkade skära mig under foten igår, på fotdynan om man kan säga så? vet inte hur jag ska klara av att gå omkring idag på jobb ens?
hinner int till hästen idag, blir det :(
Var dit igår och myste med honom bara, så nu får han tjocka sig i hagen! Men imorgon då blir det att arbeta! ;)
Jajaaa... asså det är ganska fullt schema tills imorgon, skönt med sommarlov iaf, som int vissa har^^
för imorgon får jag nog lov att stiga upp runt 11 senast och sedan dra iväg mot stallet? rida, sen träning och tävling, sen match! :)
jajaja ska dra nu ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0