EGYPTEN 2012

Jag och frida ska flytta ihop i 1 vecka = sportlovet då vi ska sticka ett helt gäng till egypten! :)
Vi ska bo på nå nybyggt hotell, alltså finns det inte bilder än animerade, eller vafan det heter? ;)
Tror det kommer bli galet kul! :)
kolla i vänstra hörnet! Där kommer ni hitta mig den veckan ;)
och när jag är där kommer jag tänka på alla som är hemma i ett galet kall vinter! ;)
Frida och jenny kommer bli sambor, hahaa^^ jag hoppas på att jag har köpt en mini dator tills denna resa, sku va fint och ha en sån i mellanåt, då sku jag kunna blogga från stället! ;) och så är de lätt att ha med sig en mini dator :)
Men jajaa, kommer bli galet kul, och jag taggar som tusan till resan! :D
mer om hotellet hittar ni här:
http://www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/afrika/egypten/hurghada/makadibay/accomodations/pages/serenityfuncity.aspx?hBookingBtn=true

Kommentarer
Postat av: Carro

liten diss till mig här va...

x)

2011-06-15 @ 18:19:25
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0