Bebis,jobb,häst,simma,bastu,sova = Min dag i korta drag

Idag var jag igen och hälsade på syrran och "mosters gull" får lov att börja säga så, btw. fick en stämpel över pannan nu som visar att jag blev minst 20 år äldre nu! (moster jenny). Men guuuud så söt hon är, miss Finland? ;) hahaa^^ känn ingen press Cia och Adam, men hon ska bli miss Finland sen så ni vet! :)
Var där typ 30 min eller nått? Sku på jobb till 16.00 och kom dit nått vid halv 3? och sen sku pappa sega sig och fara in ti massor av butiker på hemmvägen så jag blev lite sen ti jobbet hihii, får inte göras om!
Men det var sjukt lugnt på jobbet idag = sjukt skönt! Och jag slutade 22.00, och for till Muni och red honom i solnedgången, herregud var underbart det var, fast vi hade massor av myggor runt oss :/ men skit samma, Muni kändes bra, och vi tränade på att gå skänkelvikningar, och flytta lite si och så, *no hands no hands* gjorde jag nån gång där hahaa, älskar att rida en känslig häst, man lär sig sjukt mycket på Muni :)
Ska utforska skogarna nån dag där i gunnarsby hade jag tänkt, har bott där i typ 11-12 år och kan typ inte en ända skogsväg hahaa! känns bra :)
kom hem till havl 12 eller nått sånt och stack ner och simma och bada bastu med Anton och Oskar, frida kunde inte simma pga. hennes öron :(
Och oskar var en kyckling och gick inte i vattnet när jag kom haha! ;) Jag gick i,basta, gick i igen och gick upp sen, och känner mig stolt och doppppppa mig flera gånger i svinkallt vatten! *brrrrrr* andra gången jag var i vattnet för i år! känner mig modig, och jag är sjukt badkruka, förutom där de finns hopptorn och man är med vänner och tävlar vem som är i först, då jäklar ska jag vinna! mohahahaa^^
Men ojsan jag tror jag måst sova nu eftersom jag ska upp kl. 8.00 imorgon, sedan blir det hästen och tänker rida honom fast det är 50 grader sol, eller så inte hahahaa! Men om det ligger mellan 20-25 så tänker jag nog absolut fara och rida ändå! ;) Sedan blir det att fara till ÅGK och spela lite.
Ni som inte vet så golfar jag åxå, och är även duktig på det måst jag själv säga, har hållit på sen jag var hmm.... nääe jag kommer inte på de, det var för länge sen! x3
Men jag har inte haft tid att lägga ner nå mkt på golfen som jag sku villa, eftersom jag har häst och jobb och kompisar! Jag tävlar bara i tjejtouren då jag hinner, och jag försöker fara på alla träningar som jag kan fara på!
Men de platser jag har kommit på ända sen jag började tävla i tjejtouren tar det i ordning: 1,1,2,3,2? ähh kommer inte på det heller hahaa, underbart säger jag bara... men jag vet att jag har kommit 2 gånger 1, och det var efter varandra! och de var de 2 första åren, sen kommer jag inte ihåg nå mer x3
Men det är sjukt avkopplande och golfa faktiskt förutom när de går dåligt då blir jag bara irriterad och sur... men jag var och slog lite den 27 maj, dagen före tävlingen då jag var sjukt nervös, jag kunde verkligen slappna av och var inte alls nervös efter det :)
men jajaa skit samma, nu tänker jag sova! haa^^ godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0