BANGSI FRÅN MIDGÅRD?!

Asså jag hoppas att nån svensk läsare känner de som äger honom? eller hoppas, skulle vilja veta hur han har det, skötte om honom lite mer än 1 år, och lärde mig sjukt mkt på honom, och måst säga att det var mycket arbeta och det var många gånger jag höll på ge upp, men gjorde aldrig det, kämpa kämpa! Ge aldrig upp, och det bästa mottot jag hade när jag red honom som jag fick av sparrow, var "Sit upp, sitt kvar" ett bra motto och jag höll det, oftast! nämen jag tror jag bara for av honom sisådär 4-7 gånger? Men Bangsi är som han är, en stor gosig nallebjörn helt enkelt :)<3
så ni svenskar som läser, är det någon som har sett denna roliga häst busa omkring?! :)
När jag slutade rida honom, då han såldes, så kunde han tölta, gick i form i skritt och trav, hoppade ut i skogen(det har han alltid gjort), bockade och hade sig och hatade att arbeta!
Han såldes för 20.000kr till någon, de som provred honom så gjorde det på Grim islandshästar.
Han är svart, född 2001
och heter Bangsi Från Midgård

<p><span style=
<p><span style=
<p><span style=
<p>Jag och bangsi! han var så duktig den dan på banan!! O.o INT EN ENDA BOCKNING ELLER NÅTT ANNAT! han försökte inte ens! xD :P &lt;333 Love him</p>
("RIDSKOLE HALS"- bild från juni 2009? eller nått, de var väldigt i början när jag red honom, han hade gått på ridskola före jag började med honom!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0