ATTACK!!! ;D

Ishestarna tänker attackera sleipner nån dag hahaa^^
Hade velat denna vecka, men hästarna på sleipner tar "sommarlov" i nån vecka framöver! ;)
Men de blir nån gång iaf som vi hade tänkt fara dit, sku va kul och testa stor häst, eftersom vi dagligen rider små söta isisar :)<3
Frida, ska vi skaffa oss nördstämplar med en gång när vi kommer dit och börja stiglädrena en massa?! ;)
Ni som inte vet så när jag var och testade rida Simpe första gången på karins ridskola, så började jag länga stiglädrerna och alla undra vafan jag höll på med. kändes som man verkligen fick en stämpel i pannan som det stod "Islandshästmänniska suck...." hahaa^^ Det var riktigt kul att rida lite annat än islandshäst ändå ^^ Fast jag trivs bäst på isis ryggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0