Ses i SVEA-LAND! :)

Okej detta blir nog sista blogginlägget för ikväll, men vet ej ännu om jag tar med dator imorgon, men annars så ska jag försöka fixa några tidsinställda inlägg^^
Ska bli riktigt kul att fara till Sverige och tävla, de som inte vet så ska jag fara till Toftinge gård, där snygging Reynir finns<3
Hoppas att han är där vill säga, sku inte säga emot och knäppa några kort på den snyggingen.
"Ett lycka till"? :)
Kan även säga att jag ännu inte är nervös *stolt*, okej jag brukar oftast bli nervös först när jag åker till en tävling hahaa, men sen när jag hoppar upp på muni känner jag mig inte nervös längre, vi är i vår egna lilla bubbla på framridningen och på ovalen, vi gör vårt bästa och sen får de va med det! Jag har några små krav och de är att:
* Komma runt hela programmmmet!
* Få rätt galopp
* Få mer än 3,0 i alla gångarter
* HA KUL! :D
Känner på mig att alla gångarter sitter bra, speciellt tempona i tölten, och jag är väldigt säker på traven, dock kommer han vara lång, men de är ända sättet att få rätt takt och tempo i traven, om vi skulle hålla kort trav sku man kunna få honom i form och arbeta rätt där. Lite sent att börja arbeta med traven nu va?
Och skritten känns bra som vanligt de är bara låta honom gå i sitt vanliga tempo alltså mellantempo, och i form som han blir automatiskt att gå i när han har måsta tölta och trava en massa före, då han är trött, om jag vill säga inte förstör det med att fixa nått med tyglarna... men detta känns bra, jag är säker och litar fullt på muni. Han känns bra!
Film från 4g A-finalen 28 maj
btw.
Rekommenderar denna länk:
http://hastochryttarskvaller.blogg.se/2011/july/bloggtavling-1.html
Skvallerblogg  som jag sponsrar! :)
var med i tävlingen och ha chans att vinna! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0