Rockoff ikväll! :)

Ska snart dra till bussen och åka in till stan, lyssna lite på september, fast jag går inte in orkar inte skaffa nå pass eller nått sånt, not worth it! när man lika bra kan lyssna på artisterna utanför, visst man har chans att få autograf av din favvo artist kanske? eller jaa... se artisten, hur coolt är inte det? Visst jag har varit så att jag verkligen vill vara längst fram och se på artisterna och gunga med i publiken, men jag kanske går in imorgon då hoffmaestro spelar! ;)
annars så hänger jag utanför hade jag tänkt, men de ska bli riktigt kul att träffa alla! :)

Kommentarer
Postat av: Noomie

Hoffmaestro tycker jag absolut du ska gå in på! ;D

2011-07-23 @ 18:47:00
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0