Lektionen i film-bilder

Jag och Carro var med Muni och Jalle till travbanan nu på kvällen, och de var riktigt nice! Red lektion för Liz, och i början kändes de riktigt bläääää, men sen efter ett tag kändes det verkligen bra! Då båda jag och muni hade lugnat ner oss, och kunna verkligen koncentrera oss på arbete. Muni tyckte den där hästen som höll på hoppa en massa var väldigt intressant.
Men Liz testade rida både Jalle och Muni, och snacka om att Muni såg fin ut, väldigt ovan att se nån annan på honom! Ser han verkligen ut sådär flottig ut när man rider?! O.o
Herreguuuuud vad fin han var i tölten<3
Tänkte faktiskt göra såhär nu...
tar så sjukt länge att ladda upp bilder, och en massa sånt nu... så de får bli en film med alla bilder i, sparar utrymme, och blir inte helt råddigt.
men jag hoppas att ni blir nöjda iaf! ^^
Det var sjukt kul att rida lektion, och jag känner mig mycket säkrare vilken fart jag ska ha t.ex. på traven, och hur jag ska få fram galoppen på bäst! :)
Taggar inför tävling på söndag, ska träna, träna träna! :) och sen ska Muni få vila dagen före tävlingen, kommer säkert ta och borsta honom och tvätta honom, och hoppas på att de regnar ute så man kan sätta på ett regntäcke på honom så att han inte ser allt för skitig ut på söndag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0