Köpes!

Jag söker efter ett par Jodphurridbyxor, om nån har till salu? :)
storlek: 38 tror jag? Kanske blir en liten update här, för jag tyckte om syrrans ridbyxor, och sånna sku jag kunna ha ett bra tag framöver så jag ska kolla storleken där! ;)
Men tillsvidare 38! :)
Och det viktigaste av allt! Är att de ska ha olika färger på mocka- tyget, get it? och inte rutiga eller nått mösnter de ska vara helfärgade, och de där med "olika färger på mocka-tyget" och de vanliga ska ändå passa ihop, som på bilden, de är fiiint! :)
Och att de är helskodda helst!

Kommentarer
Postat av: Mattan

Duu, jag har ett par gamla ridbyxor på Loppisen.... :P

Fast inte nå sån där riktigt :P

Men jaa, du kan ju komma förbi och titta, hehe! :)

Ett par gråa, har ju ett par nya nu med en större storlek för mina ben. De som är på Loppisen är 38, kostar runt 5/6 euro :)

2011-07-01 @ 23:16:17
URL: http://allasmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0