Fyyyyy*annn!!! Nu är de klart

Att de ska finnas så hemska och falska människor i världen som verkligen vill förstöra för en!
Nu tydligen måst jag fara till mamma och blir utlåst från pappa... eller marika då kanske jag ska säga?
Jaa visst lever jag ett trevligt liv? Får inte va glad eller nått före jag ska fara på jobb! Hon beter sig som en 3 åring,tar tv kontrollerna ur handen och säger "nåssådå får du inte se på tv?!" Hur j*vla moget är det?
Det är verkligen som om hon blir glad av att andra människor såras...okej visst jag blir bara jävligt irriterad när hon gjorde så...men annars så hon gillar verkligen att nojsa om mig? och vad jag äter tydligen???
Hon kan inte lyssna på vad nån annan säger, hon säger verkligen i sina ord att hon vill inte ha mig där!

Kommentarer
Postat av: Noomie

Vissa verkar seriöst livnära sig på att trycka ner andra. Men det måste ju vara att de känner sig hotade på nåt sätt, eller hur man ska säga.

Sorgligt är det..

2011-07-02 @ 12:51:57
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0