Favoritställena!

Jag har många ställen jag skulle vilja fara till i Sverige, nu tänker jag på islandshäst stall!
Det är då
Örnäs Islandshästar - Ett fantastiskt ställe, och jätte fint! Gillar verkligen deras oval bana. Och de har snyggingarna Arður frá Lundum II och Fjörnir frá Hólum.De har inte bara islandshästar, de har iaf 2 snygga lustiano hingstar, sjukt fina :) de är de jag såg när jag var dit! Fast Fjörnir var inte där då.
Toftinge Gård Hästrehab & Träningscenter - Varit dit 1 gång, och gillar verkligen de stället, de har allt man behöver för att kunna förbereda sig inför tävlingar och annat. Stort område, fina hagar. Och de äger dessa hingstar Reynir från Hólshúsum, Græðir från Dalbæ, Stormur från Svalbarðseyri. Ska försöka gå runt och kolla lite mer på stället när vi far dit och tävlar den 17 juli, och se om jag ser den ursnygga Reynir!! :)<3
Agersta - Varit dit 1 gång, och det var 2007 då vi for dit med Freyja för betäckning med Falki (dimbrás pappa). ett fint ställe, och mysigt. Har en bra ridshop, skulle gärna ha några 1000-lappar att spendera där. De hade fina och STORA hagar av de jag såg, och har ovalbana att träna på.
Grim Islandshästar - Var och praoade här i 9:an saknar stället sjukt mycket. Det var tungt och roligt, och jag saknar mest Samherji och Draumur, för att de var så underbara, riktigt snälla hingstar! :) Och snygga dessutom ;)
De har ett ridhus, och en utebana att rida på. Dock har jag bara ridit i ridhuset eftersom det var vinter när jag red där och hela utebanan hade snö som gick upp till låren på mig... btw. Gillar även Nikki och Monett, haha de var så lustiga och roliga och SÖTA! :)
Brösarpsgård - Vet inte vad man ska säga än att man verkligen vill fara dit!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0