5 saker ni kanske inte vet om mig...heller

Jag gör som Jenny, fem små sanningar om mig, bara på skoj! :)
Antingen om hästar eller inte...
1. Jag är extremt lat, har extremt dåligt minne och ganska dålig hörsel.
2. Jag är väldigt envis, speciellt med hästar, eftersom att jag håller väldigt hårt på att hästen ALLTID ska göra som JAG vill! Synd bara att mitt tålamod är lite skört...
3. Jag behöver egentligen glasögon för mitt ena öga typ, jag har typ 0,2 på det vänstra, men ganska bra syn på det andra. Fast jag störs inte av det, har aldrig fått ont i huvudet eller ngt av det i alla fall :)
4. Okej... alla mina kompisar vet det ju, såklart, men kanske inte ni okända bloggläsare om det finns några såna där ute? ;) Jag har en liten irriterande lillebror som är ett år yngre än mig, och ALLA hans kompisar behandlar mig på samma sätt som honom! Så jag har det tufft här hemma ibland... hah

Och sedan det sista, kanske mest ointressanta, men något som ändå är en stor del i mitt liv och har varit det i ungefär ett år nu, om jag inte sagt det redan?

5. Jag är en...
HARDCORE BELIEBER ♥
Forever, och det kan man inte ändra på, jag är besatt, och han är UNDERBAR!
Ha det gött!
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0