3x4m ridgrejer...

städade ur garaget hos syrran och adam idag, lite före jobb, sen efter åxå.
När vi plockade ut alla ridgrejer tog de upp 3x4 m utrymme... och då är de endast 2 sadlar, många täcken totalt kanske 8st? massor av grimmor, träns, lådor fulla med övriga grejer, salvor, boots, cia har 3 klockor och ett par läderboots, jag har 2 par klockor, m.m.
Asså de är sjukt mkt grejer, och då ska man tänka på att de Muni fick med sig så är 1 schabrak, 1 sadel, 1 träns, 1 grimma + 2 grimskaft, hönät, transportskydd... tror inte de va nå mer? Sen har jag köpt en massa extra. + att Syrrans grejer var med åxå.
(Cias) Boett regntäcke i påsen, ett rosa fleecetäcke från Horze hur sött som helst! :D
Sen ligger de även en lädergrimma + ett rosa grimskaft i den lådan. De där är hennes ""transportgrejer" hahaa^^
(Cias låda) Här i ligger allt möjligt från borstar till massa grejs? Hon använde den lådan förut som sjukhuslåda till Dimbrá.
(Cias) Fleece täcke, med nå "nätliknande" tyg, de blåa alltså
(Cias) Regntäcke, Thermo Master köpt på Hööks, fiiint! :)
Dimbrás regntäcke tror jag att de är?

(Cias) regntäcke + grimma, från Horze, GILLAR!!! :D
Freyjas snygga täcke och grimma, sött<3

Grimmor + träns i massvis! >< Mina grejer

(Mina) Benlindor och hönät som ligger på schabraken

(Mina) Täcken, fleece, regn och vinter täcke! :)

(Munis) Transportskydden

MASSOR AV GREJER!!
Hittade även den där gröna borsten! :D

Blev helt fullt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kommer du ihåg när vi gav dejj borsten? :D

2011-07-09 @ 08:32:24
URL: http://stallsofiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0