Vart på Grööönan!

Spenderade en dag på Gröna Lund igår med Nelly och ett par killkompisar :)
Favoriterna var helt klart Fritt Fall Tilt och Insane som vi åkte två gånger vardera. Jätte kul faktiskt! Synd bara när man är fem stycken att någon alltid blir ensam, men det funkade bra ändåå!
Nelly köpte en bild på oss två från Jetline, såg helt sjukt ut, men guud vilka sköna bilder vi fick ibland! Hahah!
Sen så skulle vi också åka Twister såklart! Man måste ju testa det nya ;) Men efter ett tag så lämnade Nelly och min bror kön eftersom att som inte orkade vänta... Men jag, Oskar och Julle stannade kvar. Och efter att vi stått och köat i ungefär 40 minuter så sa dom i högtalarna att dom hade fått "tekniska problem, men teknikert är påväg!".
Kändes surt, men vi väntade, och dom var igång igen efter bara ett par minuter... Twister var hur som helst jätte rolig! Gillar den mer än Jetline :)
Avslutade sedan kvällen med att ta ett kvällsdopp i sjön eftersom att Oskar inte trodde att jag pallade ;) MEn det gjorde jag, var ganska skönt också eftersom att det var 11 grader i luften och vattnet var varmare. Såg ett stjärnfall när vi låg i vattnet och snackade också.
Rolig dag!
Favoriterna

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0