Thihiii! :3

Bilder bilder, massvis med bilder! Väldigt glad för tillfälle att jag har alla i ordning datum ordning och en massa sånt! Och nu är det bara att vänta tills jag ska hämta massor av bilder ;)
Skicka efter ett par 100 tals bilder :3
Jag var ju och köpte en massa nya ramar som ska sättas nånstans, var? vet jag inte...
och jag tycker pappa e elak och mobbar mig nu när jag inte har någon röst... -.-' eller jag håller faktiskt på att få tillbaka den så det är alltid ett +
Annars idag har jag varit hos syrran, eftersom min röst fortfarande är hemsk och imorse hade jag ingen så då stannade jag hemma en dag till, imorgon kanske jag far och jobbar?
Men annars så hade jag ju tänkt rida Calle, men hann inte! :( och hann inte rida Freyja heller så de sög lite... :/
och så blev de värsta vädret i sund, man såg verkligen inget när vi körde hem, det stod 4-5 st bilar på varje busshållplats för att man inte såg nått och var förbannat spårigt pch halt. Lite småkul :3
och här i h:land så är de jätte fint väder!! x3
Men nu ska jag kolla igenom dagens bilder, tog några bilder på Lilli som fick komma ut och träffa Nisse! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0