Stackholm imorrn!

Drar till stockholm imorgon med rosella! Har ett intyg så att jag får åka sjäääääälv :D
Doch så blir jag inte ensam på båten då min bror och hans fotbolls lag ska åka o ha match, så man kanske får lite sällskap! Och min kusin åker jag med också :)
Ska i alla fall säkert mest chilla me Elin och leka gangstrar! Kanske går till Ung08 och räddar liv eller så också. Det vanliga ;)!
Var och körde Liam idag med Anna, väldigt trevligt. Liam var tjock, han sprang och svettades, vi plågade honom med piskor och sa fula ord till honom för att han är så ful! Int så oseriös!
Skolan är nu över för veckan, hann med två dagar innan helgen kom. Även skolfotograferingen är överstökad. Om jag blir bra på bilden så vore det första gången på åtta år! Hahah... Jag blir verkligen aldrig bra på skolfoton :s
Men det brukar va om man försöker lite för mycket som det går åt pipsvängen...
Tog en random gammal bild, blev Natinn :))

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0