Ny skvallerblogg

Ny skvallerblogg tydligen? Hoppas faktiskt att denna håller den verkar hittils ganska okej?
http://ridsportaland.blogspot.com/
eller den kommer endast duga om den har en islandshäst på header *host host* kommer dra upp de igen hahaa^^
Men ni som läser bloggnamnet "Ridsportaland", vad tänker ni på då?
jag tänker på ålands alla ridsporter alltså hoppning, dressyr, trav och islandshäst. Så enligt mig tycker jag ju att de borde ha en bild från varje gren, om ni fattar?
Dock tycker jag att de är lite roligt eftersom jag själv har suttit och arbetat med en viss grej som heter nästintill samma sak.
Men får se om de blir av eftersom jag inte har ps och inte nå andra program heller för tillfälle... :(
Men min kompis nea ska fixa de åt mig så snart har jag Photoshop CS5 på datorn! :) Great
Nea som är fotograf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0