Freyja och Callis öga :/

Var först och red Freyja 30 minuter, gick riktigt bra faktiskt, hon hoppade till några gånger för ingenting? Men skrittade på bra, skrittade runt komposten, luktade lika gott som vanligt *host host*
sedan sku jag rida Calli, men blir inte så idag tyvärr! :(
Calli har varit och fått nått i ögat eller nått, så de är uppsvullet. För tillfälle får han stå på volten och käka greeees, och tjocka sig där en stund, tills mamma kommer. Han får för tillfälle även stå med flughuva och en svartlapp under den. Har börjat koka vatten + lite koksalt (ca. 1 tsk), inte nå mycket mer. Och så har mamma varit och köpt tossar eller vafan det heter? xD
Men de blir snart att gå ut och fixa hans öga, då vattnet har svalnat ordentligt!
de var väldigt tråkigt att ögat såg ut sådär, men Cia ska kolla ögat imorgon och se hur det ser ut, om om det blivit värre så ska jag ringa Saul eller den "nye" Saul då och säga att han får komma och kolla på ögat. hoppas verkligen att de går över snabbt att de inte är nått "farligt"! :S
--
Annars så har jag varit efter hööks paketet, inte har jag väntat nå länge ens?! Men jätte nöjd med grejerna, har inte provat mina ridstrumpor beställde 3 par, sedan 1 träns som jag ej provade. Och 2 grimmor + skaft. Och ett schabrak, fiiiina grejer! ;)
calli är supersöt i grejerna.
bild på sakerna kommer senare!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0