Diss!

okej visst inget hästgrejs inlägg de här men jag måste dissa elgiganten här på åland
Mamma och jag var in dit igår, och vi köpte en ny sladd till min dator som går till tv:n, och denna gång betalade vi den typ 10-15 € billigare sen senast och den var INTE på rea.
Och jag kollade även på en kameraväska, och kollade på denna men den var ju så in i *PIP* dyr! De sku ha 99€ för den, och jag sa nej till den direkt eftersom den inte ens är snygg heller? visst du får rum med mycket men jag tänker inte bära omkring på en sån här väska:
När jag kom hem för att jag sku kolla på lite andra kameraväskor och då sku jag även kolla om de fanns nå fler kameraväskor vid elgiganten i sverige och då hittar jag ju ofc den där kameraväskan som han rekommenderade för 99€ och gissa vad priset var på den i Sverige?
499:-
Fattar ni 50 jäkla euro billigare?!! i samma butik i Sverige? ursäkta? Så stor skillnad kan ju elgiganten här på åland int ha!! tillskillnad från elgiganten i sverige lixom! >< stör mig sjukt mkt på det!
Men nu vet ni alla kolla elgigantens hemsida FÖRE nu köper nått på elgiganten här på åland!
så en stor jäkla DISS till elgiganten här på Åland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0