Dagen

första dagen i skolan idag, eller egentligen sku vi börja imorgon, men vi fick förut ett mess 09.50 på morgonen att vi sku komma en dag före skolan! 1. Varför ska man skicka ut mess så tidigt på morgonen??? >< 2. vaffö sku vi komma en dag tidigare?
okej det ända jag gjorde nu var att fara in prova kläder, och få info sen stack jag hem.  Men annars idag så ska jag snart fara ut och skritta Freyja ska bli trevligt att rida den damen! :)
Senare ikväll ska jag fara och rida Calle ska åå bli riktigt trevligt! :)
Har inte ridit på evigheter känns det som, okej har bara varit ut och skrittat Freyja 1 gång och sen tror jag inte att jag har varit ut och ridit mer sen jag lämna tillbaka Muni.
Men nu ska de sättas igång igen! ^^
Och ni som inte vet så har syrran en liten kisse-miss, super söt! :) ska ta några bilder på den så ska ni få se! ;)
Nu har de Nisse aka. Nils Karlsson Nuri och Lilli aka. Lilli Karlsson Nuri
söööööwwwwtisar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0