Dagen

Usch asså jag har verkligen inte kunna sovit på nätterna alls denna vecka + lite av förra, så jag är helt slut i skolan, och undrar inte om jag har för lite järn i blodet igen? eftersom jag är helt dödstrött hela tiden, dock kan de ju bero på att jag inte sover ordentligt? får typ kanske 4-5h sömn varje natt... högst!
Men jajaa en dödstrött Jenny ska fara ut och skritta Freyja 30 min eller nått sånt om ett tag, och ska nog börja rida med säkerhetsväst på henne, hon är ba helt knäpp när man far ut och rider ensam med henne! Har varit nära att fara av henne ett flertal gånger nu, och eftersom jag har en liten skada i höften efter jag senast for av henne ( för nå år sen? augusti nån gång? kan de ha varit 2009? el 2010?) men sak samma, men jag for ju av henne då och landade på höften och efter det så har hela jag varit sned och de blir inte riktigt bra, så kiropraktorn sa att du kanske kommer behöva komma in flera gånger, eftersom höften inte vill hållas som den ska, att de kan va såhär i några år framåt. Men jag kan nog rida helt normalt, de är inge fel på det! Det är bara att jag ska vara försiktig och inte trilla av.
Annars så började jag klockan 8.00 och slutade vid 10.55, skööööönt men istället har jag måsta väntat till 13.05 för de går inte någon tidigare buss som jag kan hinna med, så de är lite småtråkigt...
Hade först "hagatan" som hon kallar sig själv? ujuj... :S byta lärare snälla!
Sen hade vi snälla Steffi som man kan komma och gå som man vill typ, på tråkiga bokföringen, somnar nästan när jag bara hör namnet på ämnet, skit tråkigt och 75min är verkligen FÖR mycket när man håller på med bokföring, man blir helt jäkla "död" i huvve.
Sen slutade man mohahaa, 2 timmar... fett skönt! :D
Va med Sander, Pamela, Julia ett tag sen gick jag pammi och totte ner till stan och kollade lite, men hittade inte så mkt speciellt.
Ett helt tråkigt inlägg om dagen, whooohoo!
men ska snart sticka och rida Freyja sen ska jag till Liz och vi ska fara och träna till travbanan med Calle och Heimting! PEPP! :D
Man får gärna komma och fotta eller bara komma och kolla? Vill gärna ha lite människor där runtom för att Calle ska vänja sig att de går bra med massor av människor eftersom vi ska vara med ÅM, och sprättiga Calle så vet jag aldrig vad som kan hända! Dock sticker han inte och han brukar bara hoppa till lite, inget mer än de.
Och nu är de klart att jag ska vara med, för jag får rida med de som gör oss bra! :)
G-boots, raktgummibett m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0