Calli

Oredigerade bilder från ihopsläppet
blev dock inte så bra eftersom det var väldigt mörkt ute! :/
Han blev lite hingstig som ni ser här under, hahaa han höll på springa så i förrgår då jag var och kollade till dem och red honom lite
Lilla hingsten! ;)
Hinner inte lägga upp så mkt fler bilder, men de kommer upp senare nån gång
men det jag gjorde i förrgår när jag red, så hade jag bara 1h på mig, för det var mellan dopet/vigseln och överraskningsmiddagen för brudparet, som egentligen var för trötta för att fara på den middagen och Adams pappas bästa kommentar, "Jag vet att ni är trötta och det är okej att säga nej, men vi röstar" hahaa x3
jajaa
Men red lite upp till farmor och farfar bara skritt, och böjde igenom honom, sedan blev de lite tölt och de kändes super! Sedan blev det avskrittning och flyttningar på åkern och det gick bra, han flyttade bra, han ville först jävlas lite i vänster varv men de gick sen, och han blev mjuk i båda varven och trampade i ordentligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0