Calle you know, den blivande 5 gångshästen!

Väldigt bra rubrik, hahaa jag tänkte bara slänga upp ett inlägg om att jag har anmält mig till Skulason kursen med C, det ska bli så jäkla kul! Hoppas att Skulason sku kunna lägga pass på honom, det finns nog i lilla calle! ;) och träna på tölten. De som inte vet så ska jag försöka verkligen satsa så mycket som möjligt med Calle, verkligen köra för våra mål. Vårt mål är FM, inte nått stort inte nått litet, jag har inte sagt vilken plats i FM jag sedan kommer, vill bara komma till FM med Calle, tror på honom! Bara ett litet random inlägg Men pepp inför ÅM om 2 veckor, ska bli så jäkla nice! :D Kommer många, och fina hästar dessutom och så får jag träffa Gunilla och hela gänget därifrån Sverige! Fyyytusan vad jag längtar, ska bli sååå kul att träffa dem! och jaaa de är väldigt tråkiga inlägg för tillfälle, men det är för att jag inte ser "menyn" för inläggen, så kan ej fixa nått! sku villa ha en bild här!! ><

Kommentarer
Postat av: Matilda

*GILLA!

2011-08-29 @ 11:29:52
URL: http://stallsofiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0