Ajajajajaja!

Körde omkull med scootern ikväll :((
Den fick inga större skador, inte jag heller, men jag liksom fastnade med foten i den nånstans så min fotknöl liksom blev nertryckt mot gruset...
Skrapade alltså upp ett ordentligt sår där och fick ett par stickor i händerna eftersom resten av mig åkte ner i ett dike. Åkte liksom in i en svärm med trollsländor så jag tänkte sakta ner lite, fick dock tag i handbromsen och klämde åt.
Höger blinkers...


Repoooor :((

Men min scooter startat iaf! Blinkersen ska limmas imorrn och lite repor har ingen dött av! :)
Kram Frida

Kommentarer
Postat av: elin

misshandlare !

2011-08-14 @ 13:44:41
Postat av: Anonym

allt bra idag+:)

2011-08-14 @ 14:11:06
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jenny you know! ;)<3

Hahahaha frida lyckat!!!!! :D

2011-08-14 @ 16:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0