Vm terrängstall nästa? :)

Okej konstig rubrik, men måste ju få en ganska bra rubrik för att få läsare intresserade! ;)
Men joo vi var till stallet precis bredvid där Eitill stod och de hade en hopptävling där när vi var och kollade, hade mammas kamera så det blev inte så bra bilder men nån film blev det, och den som vann klassen till slut tror jag blev dessa:
Och jooo det där med VM terrängstall så är ett SJUKT STORT stall och ägaren måste man säga är billionär eller nått?
(kan inte gränserna helt, men på ett ungefär! )
1:an är där Eitill står och de andra annläggningen är det stora terrängstallet, och de röda strecken så är terrängstallets ägo... det är en från Irland som flyttade dit 2002, och då bestod det inte av någonting, nu är det kanske tänkt så att det ska ordnas VM och SM i terrängtävlingar där, de har köpt gården där Eitill stod för medllan 8-11 milj. kr, fattar ni?! :O
Ni sku bara ha sett vilka terränghinder som fanns, vi red förbi många hinder, dock tror jag att Enrio har en ganska gammmmmal karta, eller nått? för man ser intehindrena och det tycker jag man bör göra.
Men jag tog kort på vissa grejer där typ ridhuset (30x80m) och nå "hinderförråd"
Ridhuset, med caféteria och läktare
SKITSTORT! :)
en liten del av ridhuset, och hopptävling på G
Men det är SJUKT stort, och tänker absolu fara dit och kolla igen! :D
Asså tror jag inte har varit på ett sånt stall förut, det är verkligen ett stall i världsklass!
Och tänk vad spännande om VM hålls där! ;)
Skulle inte bli förvånad, och jag sku absolut fara på det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0