Vill verkligen hoppa nu!

Heej heej, asså guuuud vilket hoppsug jag fick nu, dock kommer jag inte kunna rida Muni förrän på onsdag eftersom han tappade en sko :(
Men han får nya dojjor på tisdag ändå, på onsdag kommer jag ha en väldigt pigg häst iaf, ska kanske fara ut och träna på galoppfattningar tror jag, kanske skulle t.o.m. få pass på honom, om han är pigg och frmåt. Senast jag tränade galoppfattningar fick jag nå steg pass i början. Men asså ibland förstår jag mig inte på mig själv hahaa, jag vill inte ha en 5-gångare, därför vill jag inte ha nån pass, men ändå vill jag ha pass? asså jag ser ingen logik hur jag tänker för tillfälle! Men jag kanske bara är rädd att jag inte får nån trav på Muni sen eller nått? att jag bara får grisepass hahaa, de sku ju sitta fint? ;)
Så ni vet att de inte kommer bli så bra uppdatering från min sida tills på onsdag om ridning eller så, men jag ska ändå dit VARJE dag och pyssla och mocka åt honom, och snart kan hästarna börja stå ute på heltid, och då hoppas jag att de hålls inne åå! ;) (=Wynja)
Och waow vilket tråkigt inlägg asså, jag har inget vettigt att skriva riktigt så det får bli lite intressanta bilder istället! ;)
Får faktiskt bli en bild på en travare, denna bild är från när jag var FÖRSTA gången på trav, och de var förra året? Och hästen på bilden heter "Kosmos Tindra", och är ursöt! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

hon e den bästa som finns, min tjej! :')<3

2011-04-17 @ 21:36:49
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0