valborsmässoafton

snart sticker jag ner till stranden för att grilla kÖrv och dricka mammas goda mjöd som jag inte kommer dela med nån MOHAHAHAHAA, denna gång kommer jag vara sjukt snål med den, för förra året fick jag inte alls någon mjöd som mamma lagat, detta år fick jag 2 flaskor som jag verkligen kommer njuta av! Älskar mammas hemlagade mjöd, vad tycker ni bäst om? hemlagad eller köpt?

Var till Muni imorse och nu på eftermiddagen, muni e sööt, har glömt kameran i h:land så inte några nya bilder! :(
men kanske fixar ett inlägg till med massor av bilder! :)
jag ursäktar att jag inte har skrivit så mycket, men jag har knappt hållit på med Muni denna vecka, eller joo jag har varit dit varje dag, men jag har haft ridförud en dag, och en dag måsta jag ta det lugnt sen, och så igår fick jag busa! :)
då vi hoppa
Klicka för att stänga bilden
lånar bild av Ronja - Ponnylyckan tycker mycket om denna bild! :)<3
lite fler bilder fotograferade av ronja<3
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
UNDERBARA BILDER AV RONJA <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: ullis

ser att du också har en riktig liten hopp häst! =) Ser ut som att han hoppar riktigt högt!

2011-04-30 @ 16:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0