Vad ska man säga? hästgalen? det är ett bra ord! :)

asså gud har ni kollat vad det är för väder ute?
jag trotsade det och for ut och red ridlektion för syrran :)
Det gick sådär i början, men efter ett tag så kändes det ganska bra, då vi int höll på en massa med arbetstempo skritt och sedan tölt i en fyrkant, de var jobbigt hähää^^
Men sen när vi sku börja tölta i en volt, och trava de kändes bra i mellan åt, men de var lite små jobbigt när man fick en massa snö/regn i ögonen :S
Men annars så gick det ganska bra, när jag kom tillbaka till stallet fick Muni stå med fleece täcke och käka sitt kvällshö, och sitt foder! :)
Då blev han glad! ;D
Muni såg ut som en blöt åsna när han kom in ti stallet hahaa, synd att jag inte hade med kamera! ;)
men han var en urgullig sådan.
btw. Jag trodde att Muni sku hoppa upp och ner när vi red på banan idag, när de blåste så mycket, att han skulle se en massa spöken och sånt, och vara helt okoncentrerad. Men det var han inte guld pöööjken :)<3
Får bli en bild på Munis FARMOR
Bara för att hon är söt :)

Kommentarer
Postat av: Mattan

Nåå söt farmor! :) ;)

2011-04-07 @ 21:01:42
URL: http://allasmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0