Stallet precis just...

Heej heej ska snart sticka till stallet! ;D
Herregud vad skönt att det är påsklov nu, och vissa har ju lite otur och får det först imorgon, suck 2 be you! ;)
Tänkte blogga igår med jag orkade inte hähää^^ men jag måst säga de nu att skvallerbloggen håller igång fortfarande, kanske stort eller?
Och de har redan börjat skriva om saker! O.o
Vissa intressanta och vissa mindre intressanta. Kommer inte ta med kameran i stallet idag, för tråkigt väder :(
Så de får ni överleva utan!
Såg att de ska komma ponnyakuten 3, är det någon som har sökt då? :)
i år är de upp till 16år  och det får både vara ponny och häst, fast jag tycker det bara ska va ponny, det heter ju lixom "ponnyakuten"...
Men jajaa de ska bli kul att se ett till säsong! :)
Men hörrni jag ska faktsikt börja träna fotboll igen, lite smått! först ska jag få igång min kondition sen ska jag börja träna med ett små pojkar hahaa ;) och så fort de lag jag ska va med i då "Sunds-tjejerna" i korp matcherna om ni har hört talas om de förut? Så då blir det hårdträning med dem! Kul :D
Har inte spelar "seriöst" på hur länge som helst? kanske i 6-7 senast? hoppa ju av typ när mamma och pappa skiljde sig, och det ångrar jag, nog för att de även var bäst för mitt knä, men jag ångrar det. Det sku ha varit kul att hålla på med fotboll fortfarande, men på samma gång ridning ofc! ;)
Ridning + fotoll e kul ;)
Men de som måste inköpas då är ett par knäskydd och fotboll hahaa, så man kan träna hemma (a) men jag ska försöka att springa över till grannen när jag är i tranvik och träna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0