Stallet idag! :)

Heej heej dåligt uppdaterande från min sida igår, men sånt får ni leva med när det inte händer något roligt. Hade inte nån ork att slänga upp några bilder heller. Men suck att jag glömde kameran hemma idag! kände på mig redan igår att det skulle bli fint väder, så jag hade laddat kameran och var redo att sticka iväg och fotografera.
Men ska be pappa komma upp med den till stallet tror jag, det sku vara väldigt snällt av honom tycker jag, han ligger hemma på soffan och är jätte sjuk :S
Hoppas att inte pappa smittar mig någonting, vill inte bli sjuk!! D: Har hostat en aning ;/

Okej detta inlägg kanske inte var så intressant, men nu har jag ork att slänga upp en liten bild, sitter i skolan hehee^^

Grrrrrrrrrr.... Kolla vilken fining :)<3


Kommentarer
Postat av: victoria

svar: Tyvärr så är tävlingen bara till för ridskoleryttare och man måste delta med en ridskolehäst!

Tyvärr! :/

Kram Victoria!

2011-04-14 @ 15:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0