Skönt att va hemma

Påsklovet har nästan tagit slut, och jag har varit på kökar hela sportlovet. Det var kul att hälsa på mormor och alla kökarsbor som var allmänt trevliga hahaa, guuud vad kul det var måste jag säga! ;)
de negativa va kanske att jag sov i vardagsrummet, och i det rummet i de flesta hus brukar det finnas en tv, och så var min kusiner med, och de vaknade halv 7 - 7 på morgonen och skulle ABSOLUT se på tv, med högsta volym... -.-'
Lite väl tidigt... de ända jag kommer ihåg en morgon (var såååå trött varje morgon så jag vet inte ens om jag skrek åt dem att sänka eller stänga av? eller om jag ens sa nått?) då jonas kommer in och skriker "JAG VILL SE PÅ POKEMON!!!!!!!!!!
fredag och lördag kväll spenderades med kökarsbor + minna, det var riktigt nice, trevliga människor eller vad ska man säga? kan mer säga kökarsor är kökarsbor... x3
Men vi har spelat monopol, spelat kort med kort som är minst 10 gånger så stora än normala, och så har vi kört moppe en massa... hade full tank när jag kom och hade halv när jag for, och då är min moppe riktigt riktigt bensinsnål! O.o
jag saknar Muni en MASSA <3
De är inte bra för mig att va borta från hästar så här länge :(
Matilda (shettisen som stod granne med mormor) står nu i Norge, så inget pyssel där heller...
imorgon ska jag till gull Muni och pussa på honom, och fara ut och busa lite, eller va på banan rättare sagt... ;)
Träna träna, passa på medans grusplanen är ledig! :)
Söt bild på Muni <3
btw. har kört ända från kökar till h:land med moppen *stolt* hahaa näämen, det tog ett tag.
Fast jag gjorde några stopp med moppen åxå, for och åt i stan sen var jag i stan till 9 tiden med Alexander,Tomas och Jens, det var riktigt trevligt, sen blev de lite flera stopp åxå hähää^^
men jag kom hem nångån och det är de viktigaste! :)
Måst lägga till Lycka till ikväll grabbar på spelningen! :D
En bild på Freyr får det även bli
(Toves 1:klass hingst, halvbror med Muni)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0