Skäms!

Uj uj, har inte bloggat på hela dagen! Skäms på mig... Men vi uppdaterade väldigt mycket igår kväll så vi kanske är förlåtna?
Har i alla fall varit till Gola, Liam och Grållan idag! Anna hade stor lust att rida sa hon, så vi tog ut både Grållan och Gola. Det var super najs, Anna fick testa Golas nya sadel för första gången och jag testade den för första gången med western stigbyglarna som kom med den. Dom vär jätte najs! ;)
Har faktiskt ridit i vad jag tycker att var en "riktigt" westernsadel en gång... Den såg ut som en westernsadel och det var en westernsadel, men det var ju ingen stor fet 11 kilos sadel dock.
Hade den för två somrar sen när jag lånade en islandshäst som heter Glód i en månad, tror jag red med sadeln 1-2 ggr och jag red henne nästan varje dag! Resten av dagarna red jag barbacka! ;D
Nåja, på tal om annat, det kommer upp bilder nr jag/Anna rider Gola på onsdag tror jag! Ska försöka hinna med det då. Annars blir det på fredag, men ska försöka med onsdag!
Ska just slänga upp en onödig, men fy så söt film!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0