Seeeent

Det blir ett sent inlägg nu med lite bilder från Hausti fotograferingen! Lägger bara upp några till att börja med eftersom jag inte kan använda alla då de är svängda åt fel håll och det inte går att svänga på rätt. Filerna är låsta så att man inte kan redigera...
Men här kommer ett par stycken färdigt svängda bilder!
Buuus!

Och bara för att kritisera min egen ridning lite:
1. Ner med hälarna Frida!
2. Sluta stirra hästen i nacken, titta vart du ska!
3. Rör inte händerna för mycket.
Bland annat... ;)
Hausti är duktig iaf! Ser fram emot kurs imorgon!
Godnatt, kram Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Upp med händerna lite! På bilderna ser de ut som om de ligger på hästens manke! Upp med de lite så blir de bättre!

2011-04-22 @ 13:49:24
Postat av: Frida

Tack för tipset, övade faktiskt lite på det idag när jag var på kurs, gick mycket bättre då jag höjde dem! :)

2011-04-22 @ 18:17:39
URL: http://ishestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0