Ridläger

Godmorgon! Känns jätte skönt, vaknade vid 10 idag, eller först vaknade jag 06.37 men somnade om. :)
Men i alla fall, tänke berätta om att jag ska på ridläger i sommar till Thilde Höök med Anna! Vi ska på Läger 4, 8:e till 12:e augusti. Ska bli jätte kul! Ser verkligen fram emot det, vi var ju till Grällsta Ridcenter förra sommaren och det var jätte lyckat tycker jag! :)
Någon som varit eller ska till Grällsta/Thilde?


Ametyst som jag hade på Grällsta

Kommer mer inlägg senare idag!
Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var till Grällsta år 2008 tror jag :) Det var jätteskoj, skulle gärna fara dit igen :)

2011-04-09 @ 16:41:53
URL: http://guldponnisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0