RIDFÖRBUD :(

Suck ingen ridning idag heller... = inget intressant inlägg

Men idag har jag annars jobbat i cafét i skolan med pamela, sen var vi lite med Nelly, Bror och Alexander en stund, spelade lite neger och president sen gick vi ner på stan och kolla i olika butiker, jag köpte även en kajalvässare och en eyeliner.
Men jag har även varit till kiropraktorn, och mitt höger ben var 2cm längre än mitt vänstra, och mitt bäckben var helt snett? vanlig ridskada. Jag har haft detta ända sen jag trilla av Freyja, då jag föll på höften så fick de en smäll, och efter de så har det bara varit? så den senaste tiden har jag haft sjukt ont i höften, och det var faktiskt 31 juli 2009...kroppen är konstig? x3
Ena sidan av bäckbenet lutade framåt och den andra sidan bakåt, så hon knäckte tillbaka det... och de gjorde inte ont MEN de lät sååååååååå äckligt kan jag ju lätt säga! "Kloffkloffkloff" riktigt högt, men nu har jag "träningsvärk" som hon sa att jag skulle ha mot kvällen...och har ridförbud av kiropraktorn idag, men imorgon sku jag få fara ut och skritta, men detta innebär ingen fotboll på torsdag för mig, och nästa vecka på tisdag ska jag dit igen...
men jag var ändå till stallet och gav Muni mat, och guuuud vad söt han var måste jag säga, han har verkligen börjat få fram sommarpälsen :)

söt bild på Muni :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0