Rid foton!

Tjohoo! Jag ska bli fotograferad när jag rider på söndag! För (typ) första gången. Ha bara blivit fotad vid typ tävling nån gång.. men d ha liksom varit i ett ridhus me jätte dåligt ljus = skit bilder.. men om det är fint väder på söndag så kommer Jenny med mig ut och fotar när jag rider Hausti! :D
Ska bli jätte kul! Och så får vi se sen när vi får lite vår bilder om det händer något här på bloggen? Håll utkik!
Men som sagt, det förutsatt att han är ledig på söndag och att det är fint väder förstås!
Händer dock inte så mycket för mig just nu och det är därför som jag inte bloggar så mycket för tillfället. Men det kan alltid vara bra att höra lite vad folk vill läsa om!
Vad skulle ni vilja läsa om mer här på bloggen?
T.ex. Hiss eller Diss?, "Outfit" inlägg, "Dagens ridövning"

Kommentera vad du tycker!


Farsa och Anna får stå för bilden idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inga du bilder på när du rider Gola?

2011-04-16 @ 11:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0