Premiär!

Hejsan, detta skulle jag nog kunna säga att är min premiär inlägg! Jag har ju bloggat förut, men det var på den tiden då alla hade blogg och skrev ungefär: "Hej jag har inget att skriva, ha det bra allihopa! Kram".
Men nu är det blodigt allvar! Haha!
Nå, ni läsare får ha överseénde med att jag nu kanske inte är världens mest begåvade bloggerska. Men jag ska göra så gott jag kan och förhoppningsvis så lär jag mig med tiden. Kan dock gå trögt i början..
Men idag, hade tänkt fara ut och rida men dels så har jag inte haft tid och så är ju vädret utanför inte särskilt inbjudande, eller hur?
Jag i alla fall tappar ridlusten lite när man tittar ut på sånt härnt väder! Men jag få bara tänka att våren är på väg och sånt hör till.
Kvällen ser inte heller ljus ut nu, måste fixa med mycket läxor, inte kul alls.
Men imorgon blir det rida gola i alla fall! Ska bli kul att rida ordentligt med hennes nya sadel eftersom hon var ny vaccinerad när jag testade den första gången så var det bara en kort runda i lugn skritt! Kan ta blid på den då också så får ni se hur den ser ut! :)
Kram Frida

Kommentarer
Postat av: ¤ successryttarna ¤ Nanna

Frågestund hos Successen! :)

http://successen.blogg.se/2011/april/bevakarna-fragar.html

2011-04-03 @ 21:08:07
URL: http://successen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0