Något jag älskar att se på!


Något jag älskar och se på är islandshäst tävlingar
Det är så häftigt att se så fina hästar, jag skulle mer än gärna fara och kolla på VM någge år!
I år ska det vara i österrike, och tänk om man skulle kunna få fara på det!

Btw. I helgen är det hingstvisning i Sverige vilka ska dit? :)
Hade ju tänkt fara, men fick aldrig svar sen av Tove om jag kunna åka med nån därifrån, eftersom hon skulle höra om jag kunna åka med nån från Tranvik, men när man inte har fått svar :(
Och så skulle det va massor av fina hingstar som:
Kraftur Frá Bringu

illingur frá tóftum

soldan fra hvitanesi

Haleggur från Hyndevad

Hrafnfaxi frá Vestra-Geldingaholti

Dropi Från Solbacken
- visas med Hrafnfaxi

Byr från Midgård

Arður frá Lundum II

Dreki från Lind

Askur Från Håkansgården

Ísar frá Keldudal

Ómi frá Úlfljótsvatni

Pegasus frá Sveinatungu

Oddur från  Mörtö

Orion Från Lind
- Visas som avkomma med Oddur


Oj blev ett litet inlägg hehee... Men det komemr SJUKT fina hingstar till festivalen måste jag säga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0