Någon som vill se gammmmla bilder? :)

Någon som är intresserad att se bilder från när jag började ha hand om Muni? :)

Sitter och tittar på massor av gammmmmmmla bilder på Muni, och tänk vilken skillnad det kan bli, från en helt omusklad häst till en musklad häst hahaa! ;)
Men de är stor skillnad i gångarterna åxå, de blir verkligen hårdträning till tävlingarna den 25 april, vilka ska dit och kolla? :)
Muni är tränad för detta, och vi ska verkligen ge ALLT!
Det ska bli så jäkla nice, ska endast tävla mot mig själv, fast det kan bli lite frestande att tävla mot andra, men detta är bara en träningstävling, och det ända jag ska tänka på hur det går för mig och Muni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0