Min drog!

Ouch, imorse inträffade en katastrof...
Min mobil hade dåligt med batteri såg jag i morse i bussen på våg till skolan och jag tänkte att jag sku stänga av den lite för o ha över dagen sen! Men så tänkte jag samtidigt att det inte sku göra så jätte mycket om jag bara lyssnade på liiiiite musik i bussen på väg till skolan. Men moblen dör, vad annars? Jag känner mig så duktig ibland, för min mobil är min drog!
Så jag kunde alltså inte ta bild på Golas sadel idag och visa den! men den ser ut typ såhär:



Jag personligen brukar inte gilla sådana sadlar, men Golas var faktiskt ganska bekväm! Och hon verkar trivas med den också! ;)
Härligt förresten att solen har kommit fram så här lagom till kvällen! Det var ju riktigt mulet o fult när jag va ut o red idag, förståss! Kan bjuda på en härligt solig bild på Gola och som avslut!
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0